Конспект уроку математики
1 к л а с
Тема. Порівняння числа та математичного виразу.
Ключові компетентності:
навчально-організаційні вміння і
навички:
-
включатися в роботу відразу
після вказівки вчителя;
-
дотримуватись єдиних вимог
до оформлення письмових завдань;
загальномовленнєві вміння і навички:
-
зосереджено слухати
вчителя, відповідати на запитання за відомою і вільною моделлю;
-
зв'язно передавати почуте,
побачене;
загальнопізнавальні вміння:
-
робити (з допомогою
вчителя) висновок - узагальнення за результатами виконання навчального
завдання;
-
виконувати завдання за
зразком і аналогією;
контрольно-оцінні вміння:
-
знаходити фактичну помилку
під час зіставлення результатів власної роботи зі зразком та орієнтирами
вчителя;
-
оцінювати свою діяльність
за орієнтирами, поданими вчителем;
здоров'язбережувальна:
- дотримуватися правильної постави під час роботи на уроці;
соціальна:
- співпрацює в групах.
Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі,
очікувані результати):
Початковий рівень:
-
записує числові вирази, що
містять дії додавання та віднімання;
-
пригадує знаки <,>,=.
Середній рівень:
-
порівнює числа;
-
розпізнає числові вирази та
числа;
-
порівнює число та числовий
вираз.
Достатній рівень:
- обчислює значення
числового виразу, що містить одну, дві
дії.
дії.
Високий рівень:
-
розподіляє нерівності на
групи за способом порівняння: без обчислення і з обчисленням;
-
самостійно перевіряє та
виправляє допущені помилки.
План уроку
1.
Перевірка вчителем
готовності учнів до уроку та наявності навчального приладдя.
2.
Розпізнавання числа та
числових виразів. (Додаток 1)
3.
Пригадування знаків <,>,=. (Додаток 2)
4.
Порівняння чисел. (Додаток 3)
5. Запис під диктування
вчителя числових виразів,
їх обчислення та читання. (Додаток 4)
6. Порівняння числа та числового виразу. (Додаток 5)
7. Розподілення нерівностей на
групи за способом порівняння: без обчислення і з
обчисленням. (Додаток 6)
8. Перевірка і виправлення допущених
помилок. (Додаток 7)
9.
Підведення підсумку уроку
вчителем.
|
ДОДАТОК 1
Розглянь
зображення потяга. Розпізнай на ньому числа та числові вирази. Розмалюй вагони
з виразами.
ДОДАТОК 2
Пригадай
знаки. Вчитель показує знаки >, < , =.
Діти
називають.
ДОДАТОК 3
Порівняй
числа. Постав знаки >, < , =.
3….8 9….5
6….6 4….1
ДОДАТОК 4
Запиши під
диктовку числові вирази, обчисли і прочитай.
9 – 6 + 6
= 1 +
9 – 3 =
10 – 4 + 2
= 8 –
4 + 5 =
ДОДАТОК 5
Виконай
порівняння математичного виразу і числа за схемою.
Постав
знаки >, < , =. (колективна робота)
2 + 4 …. 7 8 – 6 …. 4
ДОДАТОК 6
Розподіли
нерівності на групи за способом порівняння: без обчислення і з обчисленням .
(групова робота)
Гра «Лото»
7 + 2 > 7
|
6 + 2 = 8
|
6 – 3 < 6
|
4 + 4 < 9
|
4 + 5 > 5
|
2 + 6 > 2
|
9 – 2 < 7
|
10 – 7 < 4
|
5 + 3 > 4
|
ДОДАТОК 7
Перевір
правильність порівняння виразу та числа і виправ помилки (при потребі).
Індивідуальна робота на картках.
6 + 4 < 9
|
2 + 3 > 3
|
5 + 5 < 7
|
2 + 5 > 6
|
4 + 2 > 6
|
6 + 2 > 8
|
Немає коментарів:
Дописати коментар