пʼятниця, 5 лютого 2016 р.

Конспект уроку з математики (2 клас)
Тема: «Доба. Тиждень. Місяць. Рік.»
                      Ключові компетентності
1)    вміння вчитися:
-     навчально-організаційні вміння і навики: додержуватись певної послідовності виконання роботи під керівництвом учителя;
-     загальномовленнєві вміння і навички: запитує про незрозуміле, невідоме тощо;
-     загальнопізнавальні вміння: встановлювати логіку і часову послідовність;
-     контрольно-оцінні вміння: знаходити фактичну помилку під час зіставлення результатів власної роботи зі зразком і орієнтирами вчителя; визначає, які результати досягнуто;

2)    інформаційно-комунікативна:
-     планує пошук інформації;

3)  загальнокультурна:
-     дотримується правил поведінки на уроці;

4)    здоров’язбережувальна:
-     розпізнає правильне і неправильне сидіння за партою;

5)    соціальна:
-     співпрацює в парі.
Предметні компетентності
Початковий рівень
-     встановити відповідність між назвами величин та одиницями їх вимірювання;
-     назвати частини доби;
-     визначає назви днів тижня за поданими орієнтирами;
-     називає одиниці часу;
-     користуючись календарем, визначає кількість діб у тижні, тижнів у місяці, місяців у році.
Середній рівень
-     знаходить значення математичних виразів;
-     розташовує вік членів родини у порядку зростання і спадання;
-     розуміє інформацію з таблиці;
-     розуміє поняття «доба», «тиждень», «місяць», «рік».
Достатній рівень
-     розв’язує прості задачі;
-     креслить відрізки заданої довжини.
Високий рівень
-     складає обернені задачі до поданої.

План уроку
1.     Перевірка вчителя готовності учнів до уроку.
2.     Встановлення відповідності між назвами величин та їх одиницями (додаток 1).
3.     Повідомлення теми уроку.
4.     Назвати частини доби. Робота в парах (додаток 2).
5.     Визначення за таблицею днів тижня (додаток 3).
6.     Назвати відомі одиниці часу. Робота з календарем (додаток 4).
7.     Визначити за таблицею місяці та заповнити таблицю (додаток 5).
8.     Бесіда «Моя сім’я».  Назвати і розташувати вік членів родини від найстаршого до наймолодшого; від наймолодшого і до найстаршого (додаток 6).
9.     Розв’язування задачі. Складання обернених до неї (додаток 7).
10.                Знайти значення виразів (додаток 8).
11.                Креслення відрізків заданої довжини (додаток 9).

Додаток 1.
Встановіть відповідність між назвами величин та одиницями їх вимірювання. У яких одиницях вимірюється кожна величина?

Довжина

1 година, 1 доба, 1 тиждень
Маса

1 см, 1дм, 1м
Час

1 л
Місткість

1 кг
Додаток 2.
Попрацюйте в парі. Назвіть частини доби. Розкажіть, що робили сьогодні вранці; що плануєте на день, на вечір. Пригадайте, чим цікавим запам'ятався день учора; позавчора.
Додаток 3.
Визнач за таблицею дні тижня.
Учора
Сьогодні
Завтра
Післязавтра
Четвер




Вівторок




П’ятниця




Понеділок
Додаток 4.
Назви відомі тобі одиниці часу. Коли ти ними користуєшся?
Одиниці часу, пов’язані з обертанням небесних тіл.
!
Доба – це проміжок часу, протягом якого Земля робить повний оберт навколо своєї осі.

Скільки діб у тижні? Досліди календар. Полічи, скільки тижнів може бути у місяці.
!
Місяць – це проміжок часу, протягом якого Місяць робить повний оберт навколо Землі та навколо своєї осі.

Досліди календар. Скільки діб може бути в місяці? Скільки тижнів?
!
Рік – це проміжок часу, протягом якого Земля робить повний оберт навколо Сонця.

За час, поки Земля робить повний оберт навколо Сонця, Місяць робить 12 повних обертів навколо Землі. Тому рік поділяють на 12 проміжків – місяців. У році – 12 місяців.
Додаток 5.
Визнач за таблицею місяці.
Зима
Весна
Літо
Осінь
Січень





Липень


Травень

Листопад

Додаток 6.
Назви членів родини від найстаршого до наймолодшого; від наймолодшого до найстаршого.

Додаток 7.
Розв'яжи задачу. Склади обернену задачу в робочому зошиті.
 За який час будівельники мали побудувати школу за контрактом, якщо від початку будівництва минуло 10 місяців, а їм за планом лишилося ще 4 місяці?
Додаток 8.
Знайди значення виразів.
4
6
-
2
5






9
7
-
3
3






4
8
-
2
4









































3
1
+
6
3






1
2
+
5
7






6
2
+
1
6









































4
8
-
2
6






8
6
-
1
2






3
4
-
3
4









































4
5
+
1
2






4
4
+
2
2






8
2
+
1
4









































5
8
-
3
4






3
5
-
1
3






7
8
-
7
7









































7
1
+
1
4






2
6
+
2
3






5
5
+
4
3








Додаток 9.

У робочому зошиті накресли два відрізки: АВ завдовжки 1 дм 2 см і СК – на 2 см коротший за АВ.

Немає коментарів:

Дописати коментар